Ճամփորդություն

Բարև, ձեզ ես Այսօր կասեմ,թե ուր եմ գնացել իմ դասարանի հետ Նոյեմբերի 20- ին։Մենք գնացել էինք Էրեբունի թանգարան։Իմ համար շատ հետաքրքիր էր այնտեղ քանի որ այնտեղ շատ հետագրքիր բաներ կար։Մենք սկզբում Գնացինք թանգարան և այնտեղ տեսանք  մի մեծ ամրոց Բայց նրան կպնել չի կարելի և նկարել չի կարելի որովհետև նակարող էր քանդվել կամ հալվել։Նա շատ մեծ էր բայց մենք թանգարանից հետո գնալու էնք այդ ամրոց:Մենք նունիսկ տեսել էինք փոքր պետք  եկող վեշեր և գինու կարաս և նա շատ մեծ է նրա մեջ լցնում էին գինի  հետո լցնում էին փոքր կարասների մեջ։Այնդեղ ես մի  քար տեսա դա սովորական քար չեր այ նրա վրան մի ձեռագիրով փորագրել էին բայց դա միհատ չեր այ միքանի հատ էր ես շատ չեմ խոսա ու կանցնեմ առաջ։

thumbnail_IMG_20191120_120848.jpgthumbnail_IMG_20191120_123032.jpg

Մենք հետո 282 աստիճան բարձրացանք Բայց անիմաստ չբարձրացանք մենք այնդեղ նախաճաշեցինք ու գտանք մի քար որի  վրան գրել էին մի մադիկ։Մենք նախաճաշելուց հետո գնացինք ամրոց որ տեղ մենքնայելու էինք  այդ ամրոցը։Ես ամրոցում շատ էի հոգնել։Մենք տեսանք ամրոցթում մի մեծ պատ որտեղ մրդիկ անիմաստ գրում,նկարում,տիպ կպցնում  ու այդպիսի բաներ էին անում մարդիկ,բայց պետք չի այդպիսի բաներ անել  բոլոր իրերներ հետ։

thumbnail_IMG_20191120_125031.jpgthumbnail_IMG_20191120_125104.jpg

Մենք հետո գնացինք Վարթավարի այգի մենք  այնդղ նունպես  նախաճաշեցինք խաղ էր խաղացինք ու ես տեսա Վարդավրի արեստական լիճը կամ Թոխմախի Գյոլը։Իմ ճանփորդություը ինձի շատ դուր  եկավ հաճողություն։

IMG_20191120_124554.jpgIMG_20191120_141203.jpg

 

 

 

Թողնել մեկնաբանություն